סמפיזיוליזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש השמיני להריון תאומים. אני חשה מדי פעם כאב עז, חד באזור עצם הפוביס באגן. האם נכונה האנמנזה שמדובר בסימפיזיוליזיס? מה זה אומר לגבי, אם כך? יש מה לעשות כנגד זה? אחרי הלידה זה נעלם לתמיד ? אודה לכם על הסבר התופעה בכלל ולגבי בפרט. תודה , עליזה.
במה ניבדלנו מהקופים ההולכים על 4 ואנו על 2 ? היציבות האגנית מתאפשרת ע"י חיבור שתי עצמות האגן בסחוס. בכדי לאפשר לידה קיימת הרפיה/ריכוך של סחוס זה ב"מחיר " של איבוד היציבות וכאבים בהליכה. הסימפיזיוליזיס מאופיין בכאב בתנועה שאיננו קיים במנוחה. הטיפול נעשה ע"י תרופות נוגדות כאב. עד שבוע 32 ניתן לטפל בוולטרן/נקסין.