רמת דם נמוכה בלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 36 בת 33 עם טלסמיה מינור והאמוגלובין כרגע הינו 9. זהו הריון שני והלידה הקודמת היתה קשה הייתי בחדר לידה 24 שעות תןך כדי התפתח חום גבוהה הלידה היית לידת ווקום ובסופה הזדקקתי ל 2 מנות דם בגלל המוגלובין נמוך 5.2 שאלתי , אילו הכנות עליי לנקוט בלידה הקרובה ? האם עלי ליידע את בית החולים מבעוד מועד ? תודה. שושי
לקריאה נוספת והעמקה
איין צורך בהודעה מוקדמת. עלייך לוודא ביצוע ספירת דם בסמוך למועד הלידה המשוער. חובה עלייך לדווח לצוות בחדר הלידה עם הגיעך על המחלה ועל סיפור הלידה הקודמת. בהצלחה