שאלה דחופה???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 31 לאחר שתי לידות בניתוח קיסרי. כאשר בלידה האחרונה לפניי 3 שנים בחדר הלידה פיתחתי חום גבוה, ולא הייתה לי פתיחה, לאחר כמה שעות הוחלט להעביר אותי בדחיפות לחדר ניתוח ובמהלך הניתוח היתפתח היפוטוניה של הרחם, וניזקקתי ל-25 סוגי מנות דם. שאלתי היא האים יש לי סיכוי ללדת שוב?
לקריאה נוספת והעמקה
איזו שאלה ? עלייך רק לידע את הרופא העוקב אחרייך ובהמשך את צוות המיילדים. לפי התיאור שלך היה לך זיהום חריף בלידה והוא שגרם למצב ההיפוטוניה,איין שום סיבה שמקרה זה יחזור כעת שוב