שאלה לגבי טיפול ב-MDS באזור הצפון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קרוב משפחה שלי צריך לעבור טיפולים ב-MDS בזמן הקרוב (בדקוג'ן) בבית חולים כרמל. הבנתי שאין מחלקת המטולוגיה בכרמל ואת הטיפול עושים בבית חולים יום (ולא במחלקה המטולוגית מאחר ואין להם אגף נפרד). רציתי לשמוע את חוות הדעת שלכם - האם זה יכול להיות בעיתי מבחינת המערכת החיסונית (שהיא מוחלשת כרגע) מאחר ובאים במגע עם חולים אחרים. ובנוסף, האם למישהו יש המלצה על רופא מומחה בבית חולים אחר בצפון? (נגיד רמב"ם) ואולי יכול לחוות את דעתו על המחלקה שם? תודה!
הטיפול בדקוג'ן ניתן לרב באישפוז יום ולא באישפוז מלא במחלקה. מבחינה חשיפה לזיהומים תמיד עדיף לקבל טיפול באישפוז יום ולא במסגרת אישפוז מלא בבית חולים.