בדיקות(פיברינוגן וPTT מוארך???)
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 56 בריאה בדרך כלל פרט להשימוטו מטופלת ומאוזנת .בקשתי בדיקות שגרתיות פיברינוגן קלאוס תוצאה=415 ,(כשהנורמה היא 200-400) . PTT=40.5 ,(כשהנורמה של בדיקת PTT היא 21-38) PT%=93 (נורמה 75-140 ) INR=1.04 (נורמה 0.8-1.2 ) PT seconds=12 אין לי דימומים ובעיות קרישיות יתר במשפחה, יש לציין שבעבר PTT ןפירינוגן היו תקינים.מה דעתך על התוצאות' במיוחד לגבי פיברינוגן וPTT ? המון תודה!!
לקריאה נוספת והעמקה
יש עליה קלה בPTT שאינה משמעותית. עליה בפיברינוגן גם היא אינה משמעותית. הייתי מפענחת את הבדיקה כתקינה.