ברזל נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשנה האחרונה המוגלבין שלי נע בין 16 לשיא שלו 16.8 והברזל היה על 47 והיום הגיע לרמה של 23 מה ניתן לעשות? אציין שגם הרמת הכדוריות דם האדומות קצת מעל הנורמה כולל הhct
לקריאה נוספת והעמקה
במידה והמוגלובין גבוה מעל 16.5 בבדיקות חוזרות באישה יש לפנות להמטולוג לבירור. הבדיקות החשובות בשלב זה כדי להבין את הסיבה להמוגלובין הגבוה הן רמת ההורמון אריתרופאטין ובדיקת דם ל JAK2V617F.
אציין שבזמן האחרון מופיעים לי חבורות ברגלים ללא חבלה.ויש לי מוטציה של פקטור שתים הטרוזיגוט ללא אירוע טרמובזי ומה לגביי הערך של הברזל- 23 האם אני אמורה לקבל עבור זה טיפול כלשהו