מחסני ברזל
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשלושה חןדשים האחרונים אני סובלת מנשירת שחער חמורה וכאבי ראש חזקים. עשיתי בדיקות ודם ורמת הברזל הייתה 30. פניתי לרופאה המטולוגית שהמליצה על נטילת 2 כדורי ברזל מידי יום פריפול. לאחר חודש כשיתי בדיקות והברזל עלה ל 100 ומחסני הברזל ל 47. נשירת השיער המשיכה. המשכתי לקחת 2 כדורי ברזל והיום עשיתי שוב בדיקת דם למעקב ורמת הברזל ירדה ל 70 ומחסני הברזל ירדו ל 35. האם זה אומר שהברזל לא נספג?? מדוע מיסני הברזל יורדים תחת טיפול בכדורי ברזל? טווח המינימום 10
אני מניחה שכשאת אומרת מחסני ברזל את מתכוונת לפריטין. אם פריטין הגיע ל35 זה תקין. כנראה יש סיבות אחרות לנשירת השיער.