תוצאות בדיקת סמנים אונקולוגיים בדם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר גוטויין, לפני 15 שנה התגלה אצלי סרטן השד. עברתי כריתה חלקית ואח"כ סדרת טיפולים. הכל חזר לתקנו. אני במעקב מתמיד ועוברת ממוגרפיה כל שנה. הכל תקין. לאחרונה החליט רופא נשים לשלוח אותי לבדיקת סמנים בדם. הוא אינו יכול להעריך מה משמעות התוצאות והציע לי לפנות למומחים. רופא המשפחה אינו חושב שמשהו איננו תקין בתוצאות. התוצאות היו : CA-125 9.45 U/ML CA-15-3 34.71 U/ML CA-19-9 27.05 U/ML ALPHA FETOPROTEIN TM 6.52 NG/ML מה דעתך? האם התוצאות מצביעות על משהו לא תקין? בתודה ובברכה, זהבה
לקריאה נוספת והעמקה