בירור דחוף בדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אימי עשתה בדיקות דם. יש לציין שלפני כמה חודשים אושפזה תקופה ארוכה בשל מחלת גיליאן ברה. בנוסף לכך המגלובין שלה היה גבוה וטופלה בבית החולים בהקזת דם. מאז היא בבירור של בדיקות דם ונראה כי ההמוגלובין עולה שוב ועומד כיום על 15 HB. לפני כמה ימים עשתה בדיקות דם, בחלק מהממצאים יצא : IMMUNOFIXATION- שינוי איכותי, ויש הערה- LGGK מוגבר והטרוגני. מה פירוש התוצאה הנ"ל? תודה רבה
המוגלובין 15- עדיין תקין באישה. אימונופיקסציה- שינוי איכותי: לא מצביע על בעיה המטולוגית ויכול להיות קשור לגליאן ברה. לגבי ההערה-לא ברור גם לי. לציין כי במידה והיה המוגלובין גבוה מעל 16.5 שירד עם הקזות יש לבצע בירור המטולוגי מסודר כדי לשלול מחלה שנקראת פוליציטמיה וורה.