המוגלבין גבוהה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בכמה חודשים האחרונים שלי המוגלבין שלי לא יורד מ16-16.4. Rbc-5.85 Hct-47.3 Rdw-15.9 שאר הבדיקות חורגות במעט מהנורמל.יש לי גם מוטציה של פקטןר 2.הרופא ביקש שאפנה לרופא הומוטלוג לוודא שאין בעיה עם הדם.האם יש סיבה לדאגה או שזה מצב תקין?
לקריאה נוספת והעמקה
ושכחתי לציין שבחודשיים האחרונים אני קמה עם סימנים ללא שקיבלתי מכה ולא עובר בסימן מהר
ההמולגובין שלך גבוה באופן יחסי אך לא בצורה קיצונית. במידה ויש עליה בהמוגלובין לאחרונה כדאי לפנות להמטולוג כדי לשלול מחלה שנקראת פוליציטמיה וורה.