בילירובין טוטאל ,האם תקין ?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בת 43 ועשיתי בדיקות דם לפני מספר ימים ,כולן תקינות ברוך השם ,כל בדיקות הכימיה ,תפקודי כבד,כליות וכו' תוצאת בילירובין טוטאל היתה 1.1 ,כאשר הגבול העליון של הנורמה הוא 1.2... מבדיקת ההסטוריה ראיתי שב 2011 ,הייתי בהריון,הערך בבדיקה זו היה 0.4 ( היא לא נעשתה לי בשגרה מסתבר) וב 2010 הערך היה 0.8. האם יש משמעות לעליה הזו ? צריך להדאיג ? ראיתי שזה יכול להיות קשור לצהבת ( אני לא צהובה לא בלחמית העין ולא בעור),הדבר היחיד שאולי קשור( ?!) זו העובדה שיש לי קוליטיס ואני מטופלת בפנטסה ותוסף תזונה כורכום ויש לי ברקע חסר ב g6pd ...האם קשור ?! תודה מראש וסליחה על האריכות.