PTT non Sensitive
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתוצאת ב.דם שעשיתי יצא לי תוצאה מחוץ לנורמה PTT non Sensitive 35.5 PT (Seconds) 14.1 INR 1 שאר הבדיקות בספירת דם תקינות חוץ מEosinophils 6.7 מה זה אומר שהPTT מחוץ לנורמה האם יש סיבה לדאגה בנושא קרישיות הדם?
לקריאה נוספת והעמקה
לגבי תוצאות APTT- זה נראה לי סטיה קלה ולא משמעותית מערכי הנורמה אך בהסתייג שלא ציינת את ערכי הנורמה במעבדה בה בוצעו הבדיקות. לגבי eosinophils- חשוב הערך האבסולוטי ולא האחוז-הרושם שלי שציינת את האחוז.
ערכי הנורמה של הptt 26 עד 35 ולי יצא 35.6