לחברה שלי יש פריטין מאוד נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברה שלי בת ה21 ביצעה בדיקת דם לאחרונה והפריטין מאוד נמוך למרות שההומוגלובין יחסית נורמלי. ברזל 32 הומוגלובין 11.8 פרטין 2 מה זה אומר? איך משפרים את זה? והאם להמשיך להיות ככה בלי טיפול זה מסוכן? תודה :)
לקריאה נוספת והעמקה
מחסור בברזל (מחסני ברזל נמוכים=פריטין נמוך) הוא תופעה שכיחה מאד בנשים צעירות בגלל הדימום במחזור. חסר הברזל יכול לגרום לחולשה ולכן נהוג לטפל בכך. כדי למלא את מחסני הברזל ניתן לקחת כדורי ברזל ו/או להתייעץ עם גניקולוג כיצד להפחית את הדימום במחזור.