רמת המוגלובין נמוכה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר גוטויין שלום רב, אני בן 81. בבדיקת דם תקופתית לפני 4 חודשים היתה רמת ההמוגלובין 12.6. רופא המשפחה היה מודאג, גם משום שתוצאות לגבי פרמטרים אחרים, כגון ברזל, ח' פולית, ויטמין B12 ועוד היו נורמליות. לפי בקשתו של רופא המשפחה נעשתה לאחרונה בדיקת דם נוספת, והתוצאה לגבי המוגלובין היתה 13.1 (עדיין מתחת לסף התחתון). הרופא טוען שאין בעייה. אני מעוניין בחוות דעת שנייה. מה דעתך? בתודה ובברכה, עמוס
לקריאה נוספת והעמקה
קשה להגיב בלי להכיר את ההיסטוריה הרפואית ובדיקות הדם האחרות אך לדעתי כדי לבדוק אלקטרפורזה של חלבונים בדם ובשתן ולהמשיך לעקוב אחרי ספירת דם.