בלוטות לימפה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, סובלת מעייפות קיצונית מספר חודשים, ב3 שבועות אחרונים כאבי בטן שלשולים ובחילות . בדיקת US של בלוטת לימפה בבית שחי ( לפני 3 חודשים) : נצפו שני קשרי לימפה צמודים המניעים בציר האורך עד 20 מ"מ בעלי ליבה שומנית ווסקולריזציה מרכזית - מראה סונוגרפי תקין. בבדיקות דם: CRP-2.6 , לויקופניה קלה , המגלובין 13.5 עם חוסר ברזל. בשבוע אחרון אחרי טיפול אנטיביוטי של 3 ימים התנפחו תחילה בלוטות לימפה במפשעה שמאלה (כואב ורגיש) ולאחר מכן בימין. בשמאל מורגש כמה גושים (שללו בקע - טרם ביצעתי US) בימין גוש אחת . אשמח לחוות דעתך! תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה