APLA גבולית בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני בהריון שבוע 11 ברוך השם הכל תקין, נוטלת קלקסאן 40 מ"ג בכל יום. תוצאות בדיקת קרשיות היתר בטרם כניסתי להריון היו: Beta2 Glycoprotein 1 IGM 8.1 Beta2 Glycoprotein 1 IGM 7.2 ההפרשים בין הבדיקות היו חודשיים וחצי. כמו כן בדיקה נוספת שנמצאה על הגבול היתה : PPT(LAC) 49.9 כל יתר הבירורים (פקטורים וכו' היו תקינים). האם לדעתך טיפול בקלקסן בלבד, ללא אספירין כלשהו, מספיק במקרה שלי? המטולוג ורופא הריון בסיכון היו חלוקי דיעות כאשר הראשון טען שאני צריכה רק קלקסן מניעתי והשני טען שיש להגדיל ל 60 וכן כדור קרטייה. אודה על תשובתך עינת
אין לי אפשרות לענות כיוון שחסרים לי פרטים רבים: היסטוריה הריונית ורפואית. בדיקות דם כמו: אנטיקרדיוליפין, LAC RATIO , ערכי הנורמה של בדיקת beta 2 glicoprotein. לציין כי אין הנחיות חד משמעיות לגבי הטיפול בקךקסאן בהריון ולכן רופאים שונים נותניפ המלצות שונות.