בדיקה המטולוגית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נשלחתי לבי'ח רמבם לבדיקה המטולוגית בגלל שטפי דם תת עוריים בידיים. הבדיקה הראתה שריסטוצטין מעט מחוץ לתחום. clotting factor v 111-200.9 vwf antigen-272.0 ristocetin cofactor 169.7 מה פשר הנתונים? פשוט נכנסתי ללחץ ושטפי הדם מציקים לי. האם ניתן לטפל בנושא? אנא שלחי לי תשובה למייל שלי. בתודה רגב שרה בוגרת אסף הרופא בשנת 1957.
לקריאה נוספת והעמקה
לפי מה שאני מבינה הערך בבדיקת רristocetin יצא מוגבר-במקרה זה אין בעיה כי החשש הוא מערכים נמוכים- אז חושדים בחסר בחלבון שנקרא Von Willebrand factor.