נטילת ברזל ממושכת
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 50. מחזורים מאוד מאוד כבדים כמה שנים. מבין כל האופציות הפולשניות שהוצעו לי, בחרתי לשמור על מאזן הברזל ע"י כדורים. ככה אני חיה כבר הרבה זמן. נוטלת כל הזמן, באופן קבוע, כדורי ברזל, כי כל מחזור מאבדץ כמויות שמורידות לי שוב את הברזל, בכבר, כשהפסקתי ליטול ברזל לכמה חודשים, וללא תחליף, הגעתי להמוגלובין של 5.8 ! אישפזו אותי מיידית במחלקה גניקולוגית, נתנו לי מנות דם, ומאז שומרת על ידי כדורים ושומרת על איזון פחות או יותר בין 10-11 בממוצע. קראתי את הכתבה על משק הברזל, ורציתי לשאול, מה קורה עם אישה שצריכה לקחת כל הזמן כדורי ברזל, עד שמתי שהוא יפסק המחזור, האם זה לא מזיק ? מה עם עניין הרדיקלים החופשיים ? הציעו לי גם להשתמש בהתקן, ניסיתי, זה נפל אחרי חודש, כתוצאה מהזרמים...ןקצת התייאשתי אז בחרתי בכדורים. ושאלה נוספת, האם צריכה של קפה שחור מצמצמת את הספיגה ? תודה רבה מראש!!
אם נוטלים כמה שצריך להשלים חוסר או למנוע אותו לא קורה שום דבר רע... את יכולה לשתות קפה שחור אבל לא כשאת לוקחת כדורים. שמרי על מרווח בין הדברים.