הרצליה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולת מיאלומה כ-7 שנים. כשנתיים מטופלת ברבלמיד + דקסמטזון. תופעת לוואי (?) ממנה אני סובלת מתבטאת בתחושת אי נוחות בבטן המתלווה בהזעה קשה, תחושה של תשישות והעדר אנרגיה. שמתי לב שהתופעה מתגברת ביחד עם שינויים במינון הדקסמטזון. שאלתי היא האם מישהו החולה במיאלומה עבר תופעה דומה לזו המתוארת.
לקריאה נוספת והעמקה
מה שאת מתארת יכול להיות תופעות לואי של שתי התרופות אבל יכול להיות משהו אחר. פני לרופא שלך. http://www.drugs.com/sfx/revlimid-side-effects.html http://www.drugs.com/sfx/dexamethasone-side-effects.html