זריקות ברזל
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 29 ויש לי הסטוריה של חוסר ברזל (יותר מ 15 שנה). לפני שנה קיבלתי ארבע זריקות ברזל והמדדים השתפרו. לאחרונה עשיתי בדיקות דם וזה מה שיצא: F-IRON:24, פריטין: קטן מ 8, המוגלובין: 9.5 והמטוקריט 31. האם לפנות לרופא לקבלת זריקות שוב? תרופות לא ממש מצליחות להעלות את הברזל והן גם מאוד מכאיבות לי את הבטן. האם יש סיכון בחזרה על זריקות ברזל שוב? אני מרגישה מאוד חלשה ועייפה..
מהנתונים החלקיים שרשמת לא ניתן לקבוע שהאנמיה אכן נובעת מחוסר ברזל כי חסרים מרבית הנתונים החשובים אבל בודאי שעלייך לגשת לרופא... אין שום סיבה לאישה בגילך להסתובב עם המוגלובין 9.5 בד"כ אין סכנה במתן חוזר של ברזל בעירוי.