פקטור 5
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב . אני אחרי 2לידות. לידה ראשונה העובר היה קטו 2.460 ויומיים לאחר הלידה השניה נוצר קריש דם ברגל (שטחי/) בנוסף אני סובלת מאי ספיקה ורידית ב 2 הרגליים . לאחר הלידה השניה התעקשתי לעשות ברור ונמצא פקטור 5 . מעולם לא היו לי הפלות או בעיות במהלך ההריון למעט אלו שציינתי. האם עליי לקבל טיפול מסוים לפני או במהלך ההריון הבא ?
לקריאה נוספת והעמקה
יש מידע רב בנושא זה בתשובות קודמות ואני מציע שתקראי. מה לעשות בהריון הבא ? את זה עלייך לשאול את הרופא שלך. אני לא נותן הוראות בלי להכיר ובודאי שלא בהתכתבות.