b12 ערך:2000
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בדיקת דם אחרונה מראה על ערך גבוה כנ"ל. אני בטיפול פוליציטמיה ורה שהיא מאוזנת. לאחרונה לקחתי תוסף b12 במשך כמה חודשים. יש לציין שמאז 2003 הערכים רק עולים. בשנת 2003 הערך שנימדד היה 345. היום-2000. כיצד מורידים זאת?והאם יש קשר לשריפה באצבעות הרגלים?
לקריאה נוספת והעמקה
א. למה לקחת תוסף בכלל ? ב. ב- PV ערך B12 גבוה בגלל הכדוריות הלבנות. לא מורידים.. פשוט לא לוקחים תוספים... זה לא עושה שריפה ברגליים. הידראה יכולה לעשות שריפה ברגליים... וגם - בתנאים מסויימים - פוליציטמיה.