המטוקריט ולימפוציטים המשך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב תודה על הערתך המהירה להלן תוצאות ספירת הדם לבקשתך wbc 5.1 rbc 4.83 hb 13.8 hct 47.1 mch 28.6 mchc 33.2 rdw 13.3 mcv 86.2 neut%69.1 lym%19.2 mono%5.5 eos%4.2 baso%0.6 luc%1.4 neut.abs 3.5 lymp.abs 1.0 mono.abs 0.3 eos.abs 0.2 baso.abs 0.0 luc.abs 0.1 macro50.3 micro% 0.8 hyper%1.0 hypo% 1.9 mycro%hypo% 0.4 plt 200 mpv 9.6 בתודה איתן
איני רואה כאן איזו חריגה מהותית שמצריכה משהו מיוחד. יש כנראה איזו טעות קלה בהמוגלובין / המטוקריט כי היחס ביניהם אמור להיות 3:1 והוא לא כזה אצלך. 1000 לימפוציטים זה תקין. מעקב שנתי או חצי שנתי נראה לי הגיוני.
שלום רב מודה על תשובתך המהירה אולם כוונתי היתה מדוע הערכים של המטוקריט והלימפוציטים יורדים בהדרגה כל שנה באופן עקבי עד שהשנה היגיעו למינימום בתודה איתן