ESR 1 hour גבוה ו Neutrophils % נמוך - לילד בן 11
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לבני יש ערכים גבוהים 36 בESR 1 hour כמו כן 37.5% Neutrophils % כל שאר הערכים תקינים. הוא התלנון על כאבי ראש שבעקבותן ביצענו בדיקות דם ולאחר בדיקות נוירולוגיות הכל תקין. במה מדובר?
לקריאה נוספת והעמקה
שקיעת דם אינה "המטולוגיה". זה מדד כללי ולא ספציפי. לגבי % הניוטרופילים - לא רשמת שום דבר ממשי, אבל מי קבע שזה לא תקין ? באתר העזר / מונחים בהמטולוגיה תמצאי מידע על ערכים תקינים של ספירת דם בילדים http://hematology.nuzoka.com/