מזה אומר?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר. אני זכר בן 27 בתוצאות בדיקת הCT קיבלתי אבחנה שאומרת : צפיפות מדורי הלב נמוכה מצפיפות המחיצה והדפנות ממצא המכוון לאנמיה". ברצוני לדעת בגדול מזה אומר והאם בגלל זה באמת יש לי המוגלובין נמוך (11) או יש סיבות אחרות לאנמיה (אין לי כלל מחסור בברזל וB12 והרופא שלי טוען שמצב ההמוגלובין אינו נובע מתזונה)
מאד מוזר שצריך לאבחן אנמיה ב- CT... מה דעתך לרשום את הדברים היותר רלבנטיים ויותר פשוטים, כמו תוצאות ספירת הדם והבדיקות שנעשו לבירור האנמיה ? אני לא "מפענח CT"... קרא את ההסברים שבראש העמוד.
תודה רבה ד"ר להלן הנתונים שבקשת: RBC- 3.33 WBC-6.0 MCV-97.9 RDW-11.5% PLT-211 CREATININE-0.52 IRON-97 B12-715 HB-11.1 HTC-32.6% MCHC-34.0 MCH-33.3 פריטין לא עשיתי בחודשים האחרונים אודה לך אם תוכל לתת לי תמונה כללית ממה נגרת האנמיה או איזה סוג של אנמיה זה יכול להיות תודה שוב וחג שמח!
תודה וחג שמח! להלן הנתונים שבקשת: RBC- 3.33 WBC-6.0 MCV-97.9 RDW-11.5% PLT-211 CREATININE-0.52 IRON-97 B12-715 HB-11.1 HTC-32.6% MCHC-34.0 MCH-33.3 פריטין לא עשיתי בחודשים האחרונים כמו כן,אודה באם תוכל לתת לי תמונה כללית ממה נגרמת האנמיה ואיזה סוג של אנמיה זה יכול להיות תודה שוב וחג שמח