תוצאת בדיקת מעבדה ליליד בן שנה וחדש
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לבני בן השנה וחודש הגיעו היום תוצאות של בדיקת מעבדה אחוז נויטרופילים תוצאה 15.8 אחוז נויטרופילים תוצאה - 75.9 (LYM%, Lymphocytes) ספירת לימפוציטים תוצאה - 12.3 (LYMP abs, Lymphocytes Absolute Count אני קצת מודאגת מהתוצאות מפני שחרגו מהנורמה אשמח להסבר והאם יש לי סיבה לדאגה תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
א. מדוע נעשתה הבדיקה ? בכל מקרה צריך לראות את התוצאות במלואן ולא רק חלקים מהספירה. ב. האם יש לך מידע על הערכים התקינים לגילו ? מידע בנושא זה תמצאי באתר העזר במוד של "מונחים בהמטולוגיה" - doc-jacz.wink.ws