קבלת מנת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי קבל מנת דם עקב המוגלובין נמוך. אני מאד מפחדת שאולי הועברו דרך המנה נגיפים כמו אידס. אני יודעת שבודקים כל תרומה אבל קראתי על תקופת " החלונות" אם אדם נדבק מספר ימים לפני התרומה אי אפשר לגלות בדם. למרות שבודקים עם nat אבל באופן מוחלט אי אפשר לשלוול את העברת הנגיף. אודה מאד על תשובה כיון שאנו מאד מוטרדים
לקריאה נוספת והעמקה
מנות הדם בטוחות ככל שניתן להיות בטוח... ומאד לא סביר שנדבק במשהו מוכר... אבל... תמיד אפשר לבדוק אותו .. לא שזה ישנה כעת משהו. נכון ?