בדיקה לשלילת צליאק
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 46.לאחרונה עברתי תסחיף ריאתי עם DVT ברגל. מטופל ב קומדין. לאחר שכל הבדיקות הגנטיות שללו את ההסבר לקרישיות,רופא המליץ לי לעבור בדיקת צליאק בטענה שיתכן והקשר ימצא. קיבלתי הבדיקות אך התור לרופא רק בעוד 3 חודשים. אודה לתשובתכם האם יש לי צליאק או לא.להלן הבדיקות: ANTI TRANSGLUTAMINSSE IGA <20 GLIADIN PEPTIDE TOTAL AB <20 C REACTIV PROTEIN <0.33 IGA: 131 תודה מראש.
לא הבנתי מה הקשר בין הדברים... אמנם צליאק לא שייך להמטולוגיה, אבל אני חושב שתוצאות בדיקת הנוגדנים שרשמת לא מתאימות לצליאק. אתה יכול לראות את התוצאות בהתייחס לנורמה במעבדה בה בוצעה הבדיקה. איני יודע מה היא. נוסח הרישום, אם רשמת נכון, קטן מ- 20, מצביע על שליליות, כנראה.