אנמיה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, להלן תוצאות בדיקות המעבדה. האם לדעתך יש צורך בבירור נוסף. משום מה יש סימן לאנמיה למרות שבבדיקה הב-12 והחומצה הפולית תקינים. תודה מראש. שם הבדיקה יחידות מדידה תוצאה נורמה תחתון נורמה עליון WBC K/µl 5.6 4.8 10.8 RBC M/µl 4.24 4.6 6 HB g/dL 14.5 13.5 17.5 HCT % 41.9 42 54 HCT/HGB Ratio 2.9 2.7 3.3 MCV fl 98.8 80 100 MCH pg 34.1 27 33 MCHC g/dl 34.5 30 36 RDW % 12 11 15 MPV fl 9.1 7.1 11.1 PDW % 16.6 10 80 PLT K/µl 217 150 450 NEUT% % 62.6 20 76 LYM% % 25.4 20 50 MONO% % 9.5 0 13 EOS % % 2.2 0 6 BASO % % 0.3 0 2 LYMP.abs K/µl 1.4 1 4.8 NEUT.abs K/µl 3.5 1.8 8 MONO.abs K/µl 0.5 0.13 1 EOS.abs K/µl 0.1 0 0.6 BASO abs K/µl 0 0 0.16 TSH mU/L 2.38 0.27 4.2 VITAMIN B12 pmol/L 361.6 141 489 FOLIC ACID nmol/L >45.4
הספירה בתחום התקין... זה כל מה שאני יכול להשיב בלי מידע רקע כלשהו.