התוצאות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ראשית תודה על התשובה המהירה השאלה : האם קצב עלית ההמוגלובין תקין מצ"ב התוצאות של 2 הבדיקות בתקופה של קצת בפחות מחודש : ישן חדש WBC 4.6-10.8 k/ul 9.38 6.76 RBC 4.2-5.4 m/ul 4.34 4.13 HGB 12-16 g/dL 9.9 9.2 HCT 6-48 % 32.4 30.1 MCV 80-97 fL 74.7 72.9 MCH 27-31 pg 22.8 22.3 PLT 140-420 K/uL 438 509 NEU% 37-75 % 68.6 48.2 EOS% 0-7 % 3.3 4.9 NRBC 0 % 0 BASO 0-0.2 k/ul 0.03 0.06 LYM% 13-65 % 22.4 35.8 BASO% 0-2 % 0.3 0.9 MONO 0-0.9 k/ul 0.51 0.69 NEU 2-6.9 k/ul 6.43 3.26 RDW-CV 11.5-14.8 % 17.8 15.8 RDW-SD fl 49.1 42.3 רק בדיקה ישנה לפני חודש : folic Acid 3.1-20.5 ng/mL 2.23 Vitamin B12 190-900 pg/mL 238 Ferritin 10-148 ng/mL <1.5
יש עדות להתחלת תיקון ושיפור. זה נראה בסדר. צריך להמשיך בהקפדה. זכרי שברזל לוקחים ללא אוכל.. רחוק מאוכל ורק עם מים. לא מיץ, לא קפה לא חלב ולא תה...