מעקב בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נוטלת כדור פריפול 1 ליום עקב אנמיה - המוגלובין 8 וברזל 13(לא בהריון). אני אמרוה לבצע בדיקות דם למעקב האם חל שיפור - האם יש לבצע הפסקה בנטילת תוסף הברז ל לפני ביצוע בדיקו תהדם ואם כן לכמה זמן? (אני צריכה לבצע בדיקת בי 12, חומצה פולית, טרנסרין, פיריטין וספיערת דם)תודה .
א. יומיים עד שלושה.. לא צריך הפסקה יותר ארוכה. ב. פריפול אחד ליום לאנמיה עקב חוסר ברזל כאשר ההמוגלובין 8 ? נראה לי קצת לא מספיק... כדאי שתבררי שוב עם הרופא או שתבקשי עוד חוות דעת.
כדאי לבקש הפנייה לרופא המטולוג? רופא המשפחה מתייחס לתוצאות כאל "נורמליות לנשים.."- הייתי צריכה ממש להתחנן על מנת לבדוק בי 12, פיריטין וכו'? והדבר נראה לי לא נבדק לעומק ואני לא רוצה "להתעורר מאוחר מידי"..