אנמיה על רקע חסר ברזל- תוספת לשאלה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לימפוציטים נמוכים אכן משקפים לימפופניה או שעל סמך בדיקה אחתל אין מה לדאוג? מה עלי לעשות עם הטיפול כאשר הברזל והפריטין נמוכים והטרנספרין גבוה אך ההמוגלובין תקין? בהודעתך הקודמת כתבת שהמחסנים עדיין ריקים ושיש להמשיך ברזל עוד כמה חודשים...
לקריאה נוספת והעמקה
שוב את קובעת קביעות שאיני יודע על מה את מבססת אותן... מעט לימפוציטים ? את מדברת על אחוז הלימפוציטים ? זה לא ממש רלבנטי לכלום. קראי תשובות קודמות בנושא זה. אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי בנושא הספירה והברזל.