המטוקריט גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חולה בפוליצטמיה ורה מטופלת במיקרופרין 100 מג' הבוקר עשיתי בדיקת דם התוצאות המוגלובין 16 המטוקריט 49.6 עשיתי הקזה .10.11 בכל זאת הערכים גבוהים הוצע לי שימוש בהידראה אך אני חוששת בגלל תופעות הלוואי שנאמר לי נשירת שיער וכתמים בעור. שיערי דליל ויש לי בעיה גנטית שנקראת נוירופיברומטוזיס כך שהטיפול בהידראה יחמיר את שתי הבעיות הנוספות תודה דניאלה אשמח לעצתך
א. עלייך לרשום את הספירה במלואה. ב. ומה הבעיה להקיז שוב ? אם זה מה שנדרש, אין לכאורה מניעה. יש מצבים שמקיזים פעמיים בשבוע אם צריך... ג. בפורום לא נותנים עצות טיפוליות או הוראות רפואיות.
שלום לא מבינה במושגים של ספירה אתה יכול לומר לי איזה נתון נוסף אתה צריך בנוסף למה שציינתי תודה