אספירין במינון נמוך בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר הריון כימי והפלה בשל הריון ללא דופק עשיתי בירור לגבי תפקודי קרישה,הכל יצא תקין מלבד הומוזיגוט ל MTHFR,(ההומסיציאין תקין),הרופא שלי אמר לי לקחת חומצה פולית במינון 5 מ"ג לכל החיים,בנוסף אמר לי בהריון הבא לקחת מיקרופרין 75 מ"ג מתחילת ההריון,רציתי לדעת את דעתך בנושא,האם יכול להועיל כמניעה להפלה נוספת/האם מזיק במינון נמוך לי/לעובר? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
איני מכיר הוראה כזו או הוכחה רפואית מחקרית לצורך או ליעילות של טיפול כזה. מזיק ? כל דבר שלא צריך הוא נזק... לא ?