קרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בעקבות 2 הפלות ברצף בשבועות 8-9, נשלחתי לבירור קרישיות יתר.נפגשתי עם המטולוג שאמר שהכל תקין, רק שלא בדקו מוטציה בפרותרומבין G21010A. ניגשתי לעשות את הבדיקה לפני יומיים. אתמול גילתי שאני בהריון.מאחר וייקח זמן עד שתגיע התשובה. האם כדאי שאני אתחיל לקחת קלקסן. ואז בעוד חודש כשהתשובה תגיע אני אדע עם להפסיק או להמשיך?
לקריאה נוספת והעמקה
איני יכול להשיב לך מה כדאי... ומה לא כדאי... ככלל, מטפלים במה שיש וידוע ולא בדברים עלומים, אבל יש גינקולוגים שמורים על טיפול בקלקסן גם בהעדר ממצא בכלל.. כך שעלייך לשאול את הגינקולוג שלך.