תוצאות בדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ-10 חדשים עברתי כריתת אונה RUL LOBECTOMT לאחר שהתגלה גידול ממאיר בריאה שלי. אני נמצאת במעקב במחלקה אונקולוגית והמIעד הבא לביקורי בעוד 3 חדשים. תוצאת בדיקת הדם (שגרתית) שקיבלתי השבוע כוללות תוצאות חריגות מהנורמה כלהלן: mchc 32 baso abs 0.2 LYM% 14.2 האם יש בתוצאות אלו להעיד על בעיה אונקולוגית כלשהי? נ.ב. אני בת 73
עלייך לרשום את הספירה במלואה. האם את מקבלת תרופות כלשהן ? האם קיבלת כימותרפיה או הקרנות ? אם כן - מתי ?
לא טופלתי בכימותרפיה או הקרנות. הטיפול שהומלץ האו מעקב בלבד. התרופות הקבועות שאני נוטלת הן: לוסק 20 וליפיטור 10. להלן התוצאות המלאות של הספירה: WBC 9.7 RBC 4.67 HB 13.8 HCT 43.2 MCH 29.7 MCHC 32.0 RDW 13.1 MCV 92.6 NEUT% 74.6 LYM% 14.2 MONO% 5.3 EOS% 2.4 BASO% 1.8 LUC% 1.6 NEUT.ABS 7.3 LYMP.ABS 1.4 K/UL MONO.ABS 0.5K/UL EOS.ABS 0.2K/UL BASO.ABS 0.2K/UL LUC.ABS 0.2 MACRO% 0.9 MICRO% 0.3 HYPER% 0.3 HYPO% 1.8 MICRO%HYPO% 0.2 PLT 262 K/UL MPV 10.5FL MYELOPEROX.DEF 0 בתודה יערה