ערכי המוגלובין בהיריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 37 בהיריון בשבוע 14. בבדיקת דם ערך ההמוגלובין שלי נמוך מהטווח 11.4 = HB וערכים נוספים נמוכים מהטווח RBC=3.83, HCT=34.6 אני לוקחת כל יום פרנטל (תוסף תזונה בהריון) המכיל 25 מ"ג ברזל. שאלתי האם ההמוגלובין לא נמוך מדי? והאם אתה מציע לי לקחת עוד תוספת ברזל? או כדור אחר במקום הפרנטל המכיל כמות גדולה יותר של ברזל? לתשובתך אודה, מיקה
רשמי את הספירה במלואה.
להלן ספירת הדם המלאה: WBC 7.9 K/ul RBC 3.83 M/ul HB 11.4 g/dl HCT 34.6% MCH 29.9 pg MCHC 33.0 g/dl RDW 12.4% MCV 90.4 fl MEUT% 64.5% LYM% 21.6% MONO% 8.3% EOS% 2.8% BASO% 0.3% LUC% 2.5% MON0.abs 0.7 k/ul EOS.abs 0.2k/ul BASO abs 0.0 k/ul LUC abs 0.2 MACRO% 0.6 MICRO% 0.2 HYPER% 1.1 HYPO% 1.1 MICRO%HYPO% 0.7 PLT 263 k/ul MPV 10.4 fl MYELOPEROX.DEF 0
כאן אין עדות למחסור בברזל ואין חריגה אחרת שתצביע על משהו מוגדר. זו כנראה אנמיה הריונית "נרומלית".