תוצאות PT
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, ביצעתי היום המשך בדיקת קרישיות יתר לבדיקת זמן תרומבין. התוצאות אמורות להתקבל רק בעוד חודש. אך קיבלתי כבר את תוצאת ה-PT, PTT ו-INR. לפני שנה ביצעתי את הבדיקה וערך ה-PT היה 10.4 בטווח הנורמה של 8.4 ל-11.3 . בבדיקה שביצעתי היום צויין שהחל מ-14.10.12 ערכי הייחוס השתנו. התוצאה של PT יצאה 10.7 בטווח נורמה של 10.4-12(אציין כי ערכי ה-INR נותר 1 (כמו לפני שנה. וכך גם ה-PTT בטווח הנורמה). האם תוצאת ה-PT תקינה ביחס לשנה קודמת וביחס לשינוי ערכי הייחוס?
לקריאה נוספת והעמקה
INR=1 זה תקין... כל השאר לא ממש רלבנטי מבחינתך