התייעצות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתקופת ההריון השלישי שלי נמצא כי קיימת בעיה בקרישיות הדם - תופעת אפלא. כיום שנתיים אחרי הלידה נמצא כי התופעה עדיין קיימת וכי עלי לקחת אספירין 100 מ"ג. אינני מתמידה בלקיחת התרופה. אני מצרפת את ערכי הבדיקה ההמטולוגית שביצעתי. אני מבקשת ללמוד , לאור מה שכתבתי, מה אני למדה מתוצאות אלה: שם הבדיקה יחידות מדידה תוצאה נורמה תחתון נורמה עליון APTT-sec Sec 40.6 APTT-R Ratio 1.35 PT-INR Inr 1.24 PT-SEC Sec 17.2 PT % % 69 FIBRINOGEN mg% 343 כל הערכים , מלבד פיברינוגן , הם מעל הנורמה. מודה לך מקרב לב אורית
אלה לא בדיקות לאבחון APLA או LAC אלא בדיקות בסיסיות של מערכת הקרישה שאולי רומזות לקיום LAC / APLA, אבל את אלה יש לבדוק ישירות. בלי קשר ובלי לדון בכלל בצורך בטיפול זה או אחר, אם רופא שמכיר אותך המליץ על טיפול ואת לא נוטלת אותו בצורה מסודרת, את עלולה לסכן את עצמך.