אנמיה ומה שקשור
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני תלמידה בתיכון ונתנו לנו להגיש עבודה על מחלות דם שונות. הנושא שלי זה אנמיה. אני צריכה להסביר מה הקשר בין הברזל בגוף וההומוגלובין למחלת האנמיה, ומה בעצם התפקיד שלהם בגוף (בלי קשר למחלה). השמח אם תוכל/י לעזור לי (:
לקריאה נוספת והעמקה
הפורום לא נועד לדברים מסוג זה, אבל ... אם תעייני בתשובות הקיימות בפורום בנושא אנמיה, ברזל, אנמיה של חוסר ברזל וכיו"ב ובקישורים המופיעים בהן תמצאי מידע רלבנטי. דרך אגב: אנמיה אינה "מחלה" אלא תוצאה של הרבה מחלות וגורמים אפשריים.. חוסר ברזל הוא רק אחד מאלה.