אנמיה מחסר ברזל- המשך לשאלה הקודמת
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלה הקודמת רציתי לשאול: 1. האם ייתכן מצב בו הברזל יורד מאד ואילו הפריטין עולה? או שזו טעות מעבדתית (כיוון שהמעבדה כתבה לי שהברזל נבדק פעמיים...)? 2. האם קיימות בדיקות מסויימות אותן ניתן לבצע על מנת לבדוק תת ספיגה והיכן מבוצעות שהרי גאסטרו שללו קרוהן וצליאק, אני סובלת מגאסטריטיס כרונית ומאי סבילות ללקטוז אך ברזל פומי לא עוזר ולכן מקבלת וונופר IV . אשמח לתשובתך בהקדם. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
המוגלובין 12 זה לא אנמיה... שוב.. עלייך לרשום את כל הנתונים בצורה מסודרת. קראי את ההנחיות שבראש העמוד.