שטפי דם בעור -הופעת סימנים כחולים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר צילוביץ שלום אני בת 65 ומזה כחודש שהתחילו להופיע על גבי העור סימנים כחולים כשטפי דם ,ללא שאקבל מכה, אציין כי אני מקבלת מזה כשנתיים אספירין של 75 מ"ג ביום וכן לוקחת כשנה כף זרעי פשתן טחונים המכילים אומגה 3 מדי יום .בדיקת דם של טרנספירין היתה251 ושל PT-INR עמדה על 096 לפני שנה. האם תוכל לציין ממה יכולים לנבוע סימנים אלו -האם עלי להפסיק את האספירין אותו אני לוקחת בגלל ערכים גבוהים של כולסטרול עם כדור קרסטור 20 מ"ג כטיפול מונע, או אולי לקחת לסרוגין את האספירין כל יומיים . האם עלי לעשות בדיקות נוספות. אודה לך על תשובתך בהקדם. בתודה ציפורה.
יכולות להיות סיבות רבות ועלייך לפנות לבדיקת רופא ולא לפורום. כאן לא ניתן לבדוק ולא לערוך בדיקות.