שקיעת דם מוחשת = 50 !
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שקיעת הדם שלי מוחשת = 50 (הנורמה 0-20) CRP 1.33 (הנורמה עד 0.5) הראומטולוגים לא מוצאים "דבר". שנים רבות אני יודעת על שקיעת דם מוחשת, מעל 20 אח'כ יותר, לפני כמה חודשים = 40 וכעת 50 וזה מבהיל. אבא שלי התעוור עם שקיעה של 80 (טמפורל ארטריטיס). השאלה : האם שקיעת דם מפחידה שכזו פוגעת בקליטה ובשמירה של הריון ? האם יתכן שהשקיעה המוחשת עקב רגישות לגלוטן ??? פעם אחת בחיי, לאחר כמה ימים של ניקוי רעלים ושתיית מיץ עשב חיטה שקיעת הדם שלי היתה בגבול הנורמה. אני 99% טבעונית. אפילו ללחם מתפתה רק פעם בכמה שבועות .... גרגר סוכר לא מכניסה לגוף (מלבד פירות). מה אני עושה כדי לכבות את השריפה בתוכי ? תודה.
השאלה איננה המטולוגית ובודאי שאיני יכול לדון בהריון. למעשה, בלי לדעת מה הסיבה לכך, גם הגינקולוג לא יכול לדעת. שקיעת דם היא דבר כללי ולא ספציפי ויש להמשיך באיתור את הסיבה לכך.