ערך כדוריות דם לבנות נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת דם קיבלתי תוצאה של WBC- 3.4, נוטרופילים-59.7 וליפוציטים 28.4. בשנים האחונות ערך הכדוריות הלבנות שלי נמוך: בדצמב 10 - 4, ביוני 09 - 4.4. אני מטופלת בסרוקרסט. האם צריך לבצע בדיקות נוספות? האם יש קשר לתרופה שני מקבלת? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
אי אפשר לדעת דבר רק מהמספרים הללו. יש לבחון את כל הספירה ולאורך שנים אחורה כדי לבחון אם יש בעיה או שאין. יש גם לבחון את הרקע המשפחתי. כל תרופה יכולה בתיאוריה לגרום לכך. גם סרוקסט, וגם אפשרות זו צריכה להיבחן - קשר בזמן להתחלת נטילת התרופה, למשל - וכמובן שיש לבחון זאת מול הצורך בתרופה.