כדורי פריפול וקרישיות יתר בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 14 ומסתבר שאני במחסור ברזל (המוגלובין 10). קניתי כדורי ברזל מסוג פריפול אבל בהוראות כתוב שבמקרה של קרישיות צריך להיוועץ ברופא. יש לי פקטור 8 מעט גבוה ואני לוקחת קלקסן מתחילת ההריון. הרופאה שלי תהיה רק בשבוע הבא ואני מעדיפה לא לחכות. האם זה בעייתי לקחת את הכדורים האלה במקרה כזה? תודה ולילה טוב!
א. המוגלובין 10 לא אומר דבר לגבי הסיבה ולכן איני יודע אם הסיבה היא אמנם מחסור בברזל. עלייך לרשום את הספירה במלואה. ב. אין שום מניעה לקחת כדורי ברזל במצב המתואר, אבל כמובן שאיני נותן הוראות רפואיות בפורום.
תודה רבה על התשובה המהירה. להלן ערכי הספירה החריגים בנוסף להמוגלובין: RBC 3.34 HB 10.3 HCT 29.9 MCH 30.8 LYM 19.8 כל שאר הערכים נמצאים בטווח. תודה ושבת שלום!