בדיקות דם לא תקינות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 24, בריאה בדר"כ, מזה שלושה שבועות יש לי סימני עייפות וחוסר תאבון. בחמשת הימים האחרונים, יש לי חום 37.7-38.5 התנפחה לי גם בלוטת לימפה בצוואר, בבדיקת אולטרסאונד כתוב שהיא באורך 1.7 ס"מ, בעלת מרקם סמיך. נבדק לי משטח גרון והיה תקין, כמו כן גם בדיקת שתן תקינה בנוסף נבדקה מחלת הנשיקה- שלילי. בבדיקות דם שביצעתי אלו התוצאות: WBC K/ul 5.8 RBC M/ul 4.89 HB g/dl 13.8 HCT % 45.6 MCH pg 28.2 MCHC g/dl 30.2 RDW % 12.5 MCV fL 93.3 NEUT% % 55.7 LYM% % 35.8 MONO% % 4.1 EOS % % 2 BASO % % 0.6 LUC% % 1.8 NEUT.abs K/ul 3.3 LYMP.abs K/ul 2.1 MONO.abs K/ul 0.2 EOS.abs K/ul 0.1 BASO abs K/ul 0 LUC abs 0.1 MACRO% 1 MICRO % 0.2 HYPER% 0.1 HYPO % 17.3 MICRO%/HYPO% 0 PLT K/ul 410 MPV fL 8.8 ראיתי שרק ערך HYPO ו- MCHC חורגים מהנורמה. האם תוכל לייעץ לי על סמך בדיקות דם אלו מה לעשות? תודה מראש.
א. יש טעות כלשהי בתשובה... אין כאן שום היפו... ב. הספירה נראית תקינה.