בהמשך לשאלתי, מידע מענין, שאולי יתן תשובה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הורי אותו ילד (שסבל מבעיות קרישה), ניסו טיפול אלטרנטיבי, וזה הצליח. כבר כ 2-3 שנים שהילד לא מקבל כל עירוי, ונראה בריא, ובדיקות הדם שלו תקינות לחלוטין. האם עובדה זו מלמדת שהגורם לא גנטי? ודאי אתה מתפלא מדוע אינני שואל ישירות את המשפחה. התשובה היא, שאני שאלתי את הורי הבחורה, אבל להם אין סמכות לפנות לרופא של הילד החולה, כי הם לא הוריו (אלא דודים). ולהורי הילד אין כל ענין לתת לרופא רשות לדבר איתי.
ערן... אין כזה דבר.. שום טיפול "אלטרנטיבי" אינו מתקן בעיות בקרישת הדם... ובכל הכבוד.. די לניחושים. אם הורי הבחורה מעונינים.. הם יקבלו את המידע מהאח / אחות/ גיס /גיסה. אם לא - לא... אם תדע פרטים רפואיים מדוייקים - שאל.. ואם לא.. אז לא.