התיעצות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גילו לי מחלה בשם mctd שהיא מחלת רקמת חיבור מעורבת - שהבעיות הן: בלוטות לימפה מוגדלות,נוזל פלוארלי, בלוטת תריס, מחלת רנו - ( כחלון באצבעות הידים והרגלים) תופעה זו מופיעה רק בחורף. טופלתי ע"י פרוטיזון במשך 6 חודשים התחלתי ב- 40 מ"ג וירדתי בשלבים עד 5 מ"ג אותם לקחתי במשך כמעט חודשים. אני מעוניינת להפסיק להשתמש הפרוטיזון מהם השלבים או כיצד מפסיקים לקחת זאת. מהו התהליק להפסקת הטיפול בכדורים אלו. אודה לתשובתכם המהירה.
אני מודה לך על פנייתך לפורום זה, אבל: א. מחלתך איננה מחלה "המטולוגית" ולכן נכון יותר לפנות לראומטולוג....... ובודאי שרצוי לפנות לראומטולוג שמכיר אותך ומטפל בך ולא לפורום. הוא כם ידע להגיד לך אם רצונך להפסיק טיפול אינו עלול לפגוע בבריאותך וכיצד לעשות זאת בצורה נכונה. ב. התייעצות ? פורום לא נועד למתן הוראות רפואיות טיפוליות אלא למתן מידע שאינו הוראה טיפולית / רפואית. רפואה שלמה