פריחה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לסבתא שלי בת 78 יש לוקמיה כרונית. היא לוקחת כדור בשם "לוקראן"(Leukuran) במשך שלושת החודשים האחרונים שלוש פעמים ביום כדור אחד שני מיליגרם. אתמול והיום יש לה פריחה בחזה ובבטן. יש לי 2 שאלות: 1.האם הפריחה היא תופעת לוואי מהכדור? 2.האם מותר להמשיך לקחת את הכדור? אני אודה מאוד על תשובות
לקריאה נוספת והעמקה
אולי כן ואולי לא. בודאי שאיני יכול לדעת זאת. בודאי היא מקבלת עוד תרופות שאולי יותר סביר שיגרמו לכך. פנו בהקדם לרופא המטפל. לא יקרה כלום אם היא תמתין עם נטילת תרופה זו עד שתדברו עם הרופא.