רקורמון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מבקש לברר האם טיפול בזריקות רקורמון יכול להתאים לאדם בן 84,שיש לו סרטן המעי הגס,שהתגלה לפני כ 4 שנים.בגלל המוגלובין נמוך הוא מקבל פעם בשבוע מנת דם.החולה לא עבר שום טיפולים בעבר. תודה.
הדבר תלוי בעיקר בסיבה לקיום ההמוגלובין הנמוך. אם הסיבה היא איבוד דם במערכת העיכול - לא נראה שהפתרון הוא רקורמון, אבל אם מדובר באנמיה שמלווה ברמה נמוכה של אריטרופויטין בדם (ואת זה אפשר לבדוק) כמו שקורה לא פעם כאשר יש מחלה גידולית או מחלה כרונית - הרי שטיפול ברקורמון יכול לעזור.
אימי בת 65 סובלת מסכרת,יתר לחץ דם מטופל, אי ספיקת כליות. האם לזריקות רקורמון שקיבלה- אחת לשבוע במשך 6 שבועות (רקורמון 4000 יחידות) האחרונים יש השפעה על ירידת ערכי הקריאנין? ודיון מחודש לגבי דיאליזה?