רקורמון

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

31/05/2005 | 09:40 | מאת: יוסי

שלום, אני מבקש לברר האם טיפול בזריקות רקורמון יכול להתאים לאדם בן 84,שיש לו סרטן המעי הגס,שהתגלה לפני כ 4 שנים.בגלל המוגלובין נמוך הוא מקבל פעם בשבוע מנת דם.החולה לא עבר שום טיפולים בעבר. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
31/05/2005 | 10:31 | מאת: תשובת מנהל הפורום

הדבר תלוי בעיקר בסיבה לקיום ההמוגלובין הנמוך. אם הסיבה היא איבוד דם במערכת העיכול - לא נראה שהפתרון הוא רקורמון, אבל אם מדובר באנמיה שמלווה ברמה נמוכה של אריטרופויטין בדם (ואת זה אפשר לבדוק) כמו שקורה לא פעם כאשר יש מחלה גידולית או מחלה כרונית - הרי שטיפול ברקורמון יכול לעזור.

01/12/2005 | 20:43 | מאת: מיכל

אימי בת 65 סובלת מסכרת,יתר לחץ דם מטופל, אי ספיקת כליות. האם לזריקות רקורמון שקיבלה- אחת לשבוע במשך 6 שבועות (רקורמון 4000 יחידות) האחרונים יש השפעה על ירידת ערכי הקריאנין? ודיון מחודש לגבי דיאליזה?

מנהל פורום המטולוגיה